dienst na verkoop

Wij hopen dat je steeds tevreden bent van jouw bestelling. Mocht er zich toch een probleem voordoen, dan kan je op onze service vertrouwen.

Indien jouw bestelde product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen dan kan je dit item retourneren naar Pharmazone.be.

uitsluiting herroepingsrecht

Voor geneesmiddelen en medische hulpmiddelen is er geen herroepingsrecht eenmaal jouw pakket verzonden is, behalve in geval van gebreken. 

Het herroepingsrecht kan daarnaast niet worden uitgeoefend bij:

  • de levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid;
  • de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

terugzending

Indien je 1 of meerdere items wenst te retourneren dan dient dit te gebeuren binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van uw pakket. Neem contact met ons op via e-mail en wij bezorgen je een retourformulier, je kan ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping maar dit is niet verplicht.

verkeerd item ontvangen of is uw pakketje beschadigd?

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Gelieve ons te mailen met vermelding van het bestelnummer en indien van toepassing een foto van het beschadigde pakket. Wij antwoorden je binnen de 2 werkdagen en zorgen voor een gepaste oplossing, daarnaast brengen we ook Bpost op de hoogte bij problemen met de bezorging.

terugbetaling

Je mag een terugbetaling verwachten gelijk aan de waarde van uw producten minus de oorspronkelijke verzendingskosten.

De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen door overschrijving op jouw bankrekening nummer. Stuur ons uw bankgegevens in de retourmail.

geschillenbeslechting

Heb je een klacht of suggestie? Laat het ons zo vlug mogelijk weten via mail. Wij doen er alles aan om jouw klacht te verhelpen. Omschrijf je probleem zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. 

Je kan je ook richten tot het Europese platform voor online-geschillenbeslechting, het ODR-platform. Alle Europese consumenten met een probleem over een online-aankoop kunnen hier hun klacht indienen.